publikuj: Opublikuj w wykop.pl Opublikuj we flaker.pl Opublikuj na OSnews.pl Opublikuj w delicious wydrukuj
26 skomentuj »

TAGI: sex.com , aukcje domen

2010-02-19 01:30:22, dodał Daniel Dryzek

Sex.com wystawiona na aukcjęSex.com wystawiona na aukcję


Jeśli macie wolne środki w wysokości $1 mln dolarów – możecie przystąpić do aukcji, na której zostanie sprzedana domena sex.com. Nie liczbyłbym jednak, że domena sprzeda się za taką właśnie kwotę. Możemy liczyć na końcową cenę w przedziale od kilku do kilkunastu milionów dolarów.

Wiadomość o aukcji domeny pojawiła się na blogu Elliota Silvera – znanego nowojorskiego inwestora domenowego i bloggera. Aukcja zostanie przeprowadzona w jego rodzinnym mieście dokładnie za miesiąc 18 marca 2010. Aukcja sex.com zostanie przeprowadzona ponieważ poprzedniemu właścicielowi domeny, który nabył ją w styczniu 2006 roku, nie udało się spłacić długu jaki zaciągnął by kupić domenę. Nieoficjalnie mówi się o 14 milionach dolarów, choć kwota ta nie jest potwierdzona.

Sex.com to również najdroższa domena, którą próbowano ukraść. Ostatecznie jednak kradzież się nie udała, a domena wróciła do prawowitego właściciela. O sprawie było głośno kilka lat temu.

Teraz pozostaje nam już tylko czekać na wyniki aukcji. A wy jaką kwotę obstawiacie?

Źródło: ElliotsBlog.com

Daniel Dryzek

Strona tego bloga

publikuj: Opublikuj w wykop.pl Opublikuj we flaker.pl Opublikuj na OSnews.pl Opublikuj w delicious wydrukuj
26 skomentuj »

Komentarze

  • dAREuS

    #1 dAREuS® 2010-02-19 09:35:30 0

    Marzenie chyba wszystkich inwestorów domenowych. Może się zabawimy raczej w grę, kto to kupi?

    IP: 188.121.11.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US) AppleWebKit/532.9 (KHTML, like Gecko) Iron/4.0.280.0 Chrome/4.0.280.0 Safari/532.9

  • eimi

    #2 eimi® 2010-02-19 10:21:30 0

    Czyżby naprawdę ludzie w poszukiwaniu swojego porno wchodzili na sex.com, a nie na redtube.com? :D

    IP: 95.160.206.[...] Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2) Gecko/20100213 Firefox/3.6

  • slou

    #3 slou 2010-02-19 11:47:37 0

    Zgadzam sie z "eimi". Jestem aktywnym użytkownikiem internetu, ale nie wchodzę na żadną drogą czy ekstremalnie drogą (jak sex.com) domenę. Ruch w tym biznesie jest dla mnie wielką zagadką. Zwroty z inwestycji po 2070 roku? ;-)

    IP: 82.210.142.[...] Opera/9.80 (Windows NT 6.1; U; pl) Presto/2.2.15 Version/10.10

  • noflower

    #4 Daniel Dryzek.pl® 2010-02-19 11:54:12 0

    @eimi Spróbuj przez chwilę spojrzeć na dobre domeny jak na dobre punkty lokalizacyjne w centrum miasta. Dobre domeny na parkingu (które nie są zagospodarowane) są jak kawałki niezabudowanej ziemi w centrum miasta. Jeśli w takim miejscu wybudujemy np. hotel to czy będzie on popularniejszy od hotelu na obrzeżach? Czy może to centralne położenie w żaden sposób nie przełoży się na wynik takiego obiektu już po zagospodarowaniu?

    Nie porównujmy gruszek do jabłek. Twierdząc, że Google i Facebook są najpopularniejszymi serwisami i nie potrzebują dobrej domeny, więc ja też nie potrzebuje, to trochę nadużycie. Nie każdy będzie drugim Google czy FB. Ale z dobrą domeną można zbudować całkiem dobrze prosperujący biznes, któremu taka domena bardzo pomoże (intuicyjna, łatwa do zapamiętania, bezpłatny ruch bez potrzeby wydawania na marketing).

    IP: 80.51.132.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US) AppleWebKit/532.5 (KHTML, like Gecko) Chrome/4.0.249.89 Safari/532.5

  • eimi

    #5 eimi® 2010-02-19 12:34:18 0

    Danielu, nie porównujmy gruszek do jabłek. Ani do pomarańczy. Wartość ziemi w centrach miast bierze się z kwestii ich dostępności dla mieszkańców. Galeria handlowa zbudowana przy jednej z głównych ulic będzie odwiedzana przez setki tysięcy ludzi miesięcznie. Jeśli zbudujesz ją na zadupiu wielkim, to przyjadą tam raczej tylko zmotoryzowani, raczej tylko po hurtowe zakupy, jak ich skusisz ceną (czyli to nie miejsce dla luksusowych butików).

    W Sieci każdy adres jest równie dostępny jak każdy inny (zakładając dobry hosting). Jeśli Google w PageRanku zacznie faktycznie uwzględniać szybkość dostępu do witryny, to wydatek na dobry hosting będzie o wiele sensowniejszy, niż wydatek na generyczną domenę.

    Użytkownicy, szczególnie ci młodsi, powoli przestają rozumieć koncepcję paska adresowego w przeglądarce. ludzie wpisują do google nasza-klasa, by wylądować w naszej-klasie. Na własne oczy widziałem ostatnio. omniboxy, awesomebary - integracja paska adresowego z wyszukiwarką postępuje.

    Piszesz: "z dobrą domeną można zbudować całkiem dobrze prosperujący biznes,

    któremu taka domena bardzo pomoże (intuicyjna, łatwa do zapamiętania,

    bezpłatny ruch bez potrzeby wydawania na marketing)".



    Załóżmy, że chcę handlować muzyką (legalną).

    Rozumiem, że taką dobrą domenę, muzyka.pl, którą domeniarze wyceniają np. na 10 tys. zł. oddasz mi po kosztach rejestracji, abym nie musiał wydawać na marketing? A może, przy obecnych cenach reklam na Fb i w Google, lepiej wydać te 10 tys zł na reklamę mojego biznesu uruchomionego pod adresem muzyka-nonstop.pl, który zarejestrowałem właśnie za złotówkę u jakiegoś registrara?

    Oczywiście moja argumentacja idzie w łeb, jeśli Ty już masz i muzyka.pl i muzyka-nonstop.pl i muzikeo.pl i muzzza.pl i 1000 innych domen. Wtedy jednak nie należy się dziwić, dlaczego tak bolą Cię wysokie ceny odnowień. Trudno Ci zarejestrować wszelkie możliwe nazwy.

    IP: 95.160.206.[...] Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2) Gecko/20100213 Firefox/3.6

  • noflower

    #6 Daniel Dryzek.pl® 2010-02-19 13:08:21 0

    Adamie - mamy po prostu inne zdanie na temat domen. I niech tak pozostanie :) Świat byłby nudny gdyby wszyscy podobnie myśleli. Ja wolałbym domenę muzyka.pl niż muzyka-nonstop.pl. I wolałbym wydać więcej pieniędzy na taką domenę niż na marketing. Ale nie mówimy tu albo albo. I nie mówimy tu o budżetach 10 tysięcy złotych. Jeśli już mowa o domenach typu muzyka.pl to kwoty są znacznie większe. Ale to chyba nieistotne zresztą - to tylko przykład przecież.

    Świetna domena jest właśnie jak galeria w centrum miasta. Analogia jest dokładnie taka sama jak w przypadku nieruchomości. Piszę i piszę o tym w kółko i jak groch w ścianę ;) Ruch, ruch, ruch - dobra domena i dobra lokalizacj mają tę cechę wspólną. Poza tym wyobraź sobie reklamę na billboardach, w radio, prasie, TV: muzyka.pl i muzyka-nonstop.pl. Naprawdę nie widzisz różnicy? Jeśli nie - nie mam więcej pytań.

    Pozwólmy decydować ludziom. Jeśli chcą domeny typu iGaleria24.pl (Comarch) - niech stawiają serwisy pod takimi nazwami. Ich prawo.

    IP: 80.51.132.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US) AppleWebKit/532.5 (KHTML, like Gecko) Chrome/4.0.249.89 Safari/532.5

  • eimi

    #7 eimi® 2010-02-19 13:25:06 0

    Nie widzę różnicy, Danielu. Allegro.pl postawiło swój serwis pod wymyśloną przez siebie, dźwięczną nazwą, a nie pod AukcjeInternetowe.pl. Świstak.pl też sobie całkiem nieodpowiednią do treści domenę wybrał. Interia.pl? Ceneo.pl? Powymyślane, wypromowane nazwy, poza świstakiem nie istniejące w SJP.

    Nasze tu przekomarzanie się oczywiście niewiele wnosi, bo żadna ze stron nie dysponuje mocnymi danymi, dotyczącymi statystyk związanych z tzw. direct navigation w Polsce.

    Powiem tylko, dlaczego niebezpiecznie dla domeniarzy jest porównywać to co robią z rynkiem nieruchomości. Wyobraźcie sobie duże polskie miasto. Np Poznań. Pojawia się w nim gość, który skupuje wszelkie wolne tereny. Trzyma je. W lepszych miejscach stawia słupy ogłoszeniowe i informuje, że gotów jest odsprzedać teren inwestorom docelowym.

    Zostaje obłożony oczywiście podatkiem gruntowym. Potem jednak pojawia się inspektor zagospodarowania przestrzennego i pyta - dlaczego na działce przy głównej ulicy miasta stoją cholerne słupy reklamowe, zamiast hotelu albo filharmonii? I tym się różni branża nieruchomości. Samowolka nie jest tam dobrze widziana. Nie możesz postawić parkingu, gdzie ci się żywnie podoba.

    IP: 95.160.206.[...] Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2) Gecko/20100213 Firefox/3.6

  • dAREuS

    #8 dAREuS® 2010-02-19 14:43:30 0

    To ja jeszcze zapytam: ile znacie wybitnych biznesów w Polsce postawionych na typowych generykach?

    IP: 188.121.11.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US) AppleWebKit/532.9 (KHTML, like Gecko) Iron/4.0.280.0 Chrome/4.0.280.0 Safari/532.9

  • noflower

    #9 Daniel Dryzek.pl® 2010-02-19 14:47:10 0

    @Adam

    Tak właśnie jest jak mówisz - właściciele gruntów w dobrych punktach mają je prawo odsprzedać po cenie jaką uznają za odpowiednią. Zagospodarowanie przestrzenne zagospodarowaniem, ale nikt nikomu zabronić nie może posiać trawnika w centrum miasta (upraszczając sprawę).

    I znowu podajesz przykład Allegro.pl. Kto ma budżet, żeby tak wypromować markę? Dlatego gdybym miał teraz ruszać na podbój tego rynku to domena aukcja.pl lub aukcje.pl bardzo by mi pomogła. Myślę, że zaoszczędziłbym kilka milionów PLN na marketingu.

    Pisałem już o tym - na dobrych generycznych nazwach najbardziej korzystają małe i średnie firmy. Wielkie firmy wypromują każdą nazwę. Ale to małe i średnie firmy są motorem każdej gospodarki i w nich jest najwięcej zatrudnienia.

    Ja cały czas widzę na samochodach, szyldach reklamy z domenami generycznymi. To małe kilkuosobowe firmy i dla nich domenach generyczna to bardzo ważna przewaga konkurencyjna nad innymi małymi i średnimi firmami.

    @Dariusz

    Jak wyżej - z domen generycznych korzystają głównie mniejsze i średnie firmy. "Największych" biznesów jest może 100, a ile jest firm w Polsce ogólnie? I jak można się wyróżnić w tym gąszczu małych i średnich firm, jeśli nie ma się milionów na marketing? DOMENĄ. Poza tym przykłady chociażby meble.pl pokazują, że z dobrą domeną można mieć też ambicje na podbicie rynku.

    IP: 80.51.132.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US) AppleWebKit/532.5 (KHTML, like Gecko) Chrome/4.0.249.89 Safari/532.5

  • dAREuS

    #10 dAREuS® 2010-02-19 15:02:04 0

    Według mnie generyk nigdy nie był sposobem na wyróżnienie się na rynku. To właśnie wpisanie się w średniactwo i poprawność.

    A wyświechtane porównanie do rynku nieruchomości, no cóż, czy klienci będę odwiedzali taką galerię (nawet w centrum miasta), jeśli pełno w niej będzie szczurów i karaluchów? Miejscówka jest ważna, ale ważnych jest też mnóstwo czynników dodatkowych.

    Więc jeśli ktoś chce robić biznes w Sieci, niech się zastanawia lepiej nad ciekawym modelem biznesowym, a nie nad domeną, bo po prostu czysta statystyka pokazuje, że rzetelnych biznesów bazujących na domenie (parkingi, precle, spamiarki do takich nie zaliczam) jest mało.

    IP: 188.121.11.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US) AppleWebKit/532.9 (KHTML, like Gecko) Iron/4.0.280.0 Chrome/4.0.280.0 Safari/532.9

  • eimi

    #11 eimi® 2010-02-19 15:03:18 0

    Daniel: nie możesz posiać trawnika w centrum miasta, jeśli plan zagospodarowania przestrzennego mówi, że tam nie będzie trawnika.

    Jeśli myślisz, że powinno być inaczej, to zawsze można się przeprowadzić do Liberii - bo nawet w ukochanych przez libertarian USA prawo zoningowe jest bardzo surowe, a są miejsca, w których nawet nie możesz dowolnie wybierać, jakiego koloru będzie twój dom - musisz mieć taki, jaki dopuściła dana wspólnota.

    IP: 95.160.206.[...] Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2) Gecko/20100213 Firefox/3.6

  • invictus

    #12 invictus 2010-02-19 15:30:02 0

    Zamiast płacić $1 mln dolarów lepiej pożerować na literówkach "typosquatting' - umyślne rejestracja ortograficznie popularnych adresów internetowych.

    IP: 80.51.57.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; pl; rv:1.9.1.8) Gecko/20100202 Firefox/3.5.8

  • dAREuS

    #13 dAREuS® 2010-02-19 15:37:33 0

    invictus, lubię takie komentarze. Dobry rozweselający sarkazm jest dobry.

    IP: 188.121.11.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US) AppleWebKit/532.9 (KHTML, like Gecko) Iron/4.0.280.0 Chrome/4.0.280.0 Safari/532.9

  • invictus

    #14 invictus 2010-02-19 16:19:10 0

    Tak naprawdę każde rozwiązanie jest dobre o ile jest skuteczne i prowadzi do zamierzonego celu i osiągnięcia sukcesu

    @dAREuS® zajrzyj Kurs jQuery. Część 6 na do komentarzy.

    IP: 80.51.57.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; pl; rv:1.9.1.8) Gecko/20100202 Firefox/3.5.8

  • noflower

    #15 Daniel Dryzek.pl® 2010-02-19 17:42:57 0

    Dariuszu i Adamie - rozumiem, że w związku z tym, że generyczne domeny są do kitu Wasze dwa sztandarowe serwisy to Webhosting.pl i StrefaDomeny.pl? Dlaczego nie wybraliście wymyślonych nazw, brandów, a nazwy bezpośrednio korespondujące czy wręcz dosłownie opisujące co się pod serwisem znajduje?

    Webhosting.pl powstał dawno, więc można byłoby założyć, że wtedy inaczej podchodziliście do domen, ale StrefaDomeny.pl to nowy projekt, więc..?

    :)

    IP: 80.51.132.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US) AppleWebKit/532.5 (KHTML, like Gecko) Chrome/4.0.249.89 Safari/532.5

  • dAREuS

    #16 dAREuS® 2010-02-19 18:20:36 0

    Danielu, jeśli to jest dla Ciebie argument i forma odpowiedzi (czyli de facto nie odpowiadanie na nasze argumenty), to nie dojdziemy nigdzie w tej dyskusji.

    Po pierwsze, nikt nie powiedział, że generyki są do kitu.

    Po drugie, ja nie twierdzę, że generyków należy się brzydzić, ale twierdzę, że siłą webhosting.pl (bo drugi wymieniony przez Ciebie serwis, jak wiesz, dopiero rozwijamy) jest content, coś w zasadzie od domeny niezależne.

    Może jeszcze zdanie, żeby być dobrze zrozumianym. Nie twierdzę, że pod domeną xtr111-it.pl/~seba można wypromować dobry serwis, ale tysiące firm pokazało, że nie trzeba też przepłacać za domeny na rynku wtórnym, żeby zrobić dobry biznes w Sieci.

    Najpierw pomysł - model biznesowy i ciężka praca. Dobra domena może Wam to ułatwić, ale jeśli jej koszt miałby być blokerem w rozwoju biznesu, pomyślcie chwilę dłużej, a na pewno znajdziecie dobrą nazwę.

    IP: 188.121.11.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US) AppleWebKit/532.9 (KHTML, like Gecko) Iron/4.0.280.0 Chrome/4.0.280.0 Safari/532.9

  • noflower

    #17 Daniel Dryzek.pl® 2010-02-19 18:45:35 0

    Tak - nareszcie się zgadzamy ;) Mój ostatni komentarz to nie był główny argument (bo tych przytoczyłem już wcześniej dużo), tylko taki argument przy okazji pokazujący że dobra domena się po prostu sprawdza. Bo łatwiej promować serwis webhosting.pl czy strefadomeny.pl niż lelum-polelum24.pl.

    Z drugiej strony czy ja kogoś namawiam do wydawania wszystkich pieniędzy na domenę, a potem nie ma pieniędzy na grafika? Przecież wiadomo, że oprócz domeny musi być świetna treść, grafika, usability itd. To tak oczywiste, że nie wspominam. Domena jest wisienką na torcie, która sprawia, że projekt wyróżnia się wśród innych - być może równie dobrych przedsięwzięć.

    Z ostatnim zdaniem się o tyle nie zgadzam, że zostawiłbym w budżecie choć część pieniędzy na lepszą domenę, zamiast rejestrować potworka za 10 zł. Taki wydatek się zwróci i żadne kilka tysięcy złotych wydane na reklamę w Google nie wrócą później tego, że nasz serwis będzie stał już zawsze na tej samej marnej, ciężkiej do zapamiętania domenie.

    Ale tak czy inaczej chciałbym poznać Dariuszu Twoją odpowiedź na moje pytanie dlaczego sam wybrałeś generyczne nazwy Webhosting.pl i StrefaDomeny.pl zamiast nazw "wymyślonych"?

    IP: 80.51.132.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US) AppleWebKit/532.5 (KHTML, like Gecko) Chrome/4.0.249.89 Safari/532.5

  • dAREuS

    #18 dAREuS® 2010-02-19 19:05:53 0

    Dlatego że za oboma projektami ma w założeniu stać coś poważnego i merytorycznego. Merytorycznego na tyle, że z definicji nie będzie trafiało do ogółu. Nazwa ma za zadanie w tym wypadku wskazać potencjalnym Czytelnikom zakres merytoryczny.

    Niemniej, w drugim wypadku szukałem nazwy bardzo długo, co potwierdza przypuszczenia wielu, że da się wciąż zarejestrować coś znośnego.

    Ale gdybym dziś wprowadzał na rynek markę butów czy jogurtu na mass market, nawet bym się nie obejrzał na rynek wtórny. Możliwości są prawie nieskończone.

    IP: 188.121.11.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US) AppleWebKit/532.9 (KHTML, like Gecko) Iron/4.0.280.0 Chrome/4.0.280.0 Safari/532.9

  • noflower

    #19 Daniel Dryzek.pl® 2010-02-19 19:34:23 0

    Nie no - marki produktów mass marketowych, a serwisy internetowe to jednak osobna para kaloszy ;)

    Dziękuję za odpowiedź :)

    IP: 80.51.132.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US) AppleWebKit/532.5 (KHTML, like Gecko) Chrome/4.0.249.89 Safari/532.5

  • eimi

    #20 eimi® 2010-02-19 19:45:47 0

    Eh, czy strefadomeny.pl nie została właśnie za 10 zł zarejestrowana i nie była mocno "wymyślana"? :) Przypomnij dAREuSie, jak było.

    IP: 95.160.206.[...] Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2) Gecko/20100213 Firefox/3.6

  • dAREuS

    #21 dAREuS® 2010-02-19 20:22:29 0

    Daniel, czysta demagogia i w sumie teraz się dziwię, że to ciągnę. Ale skoro już dyskutujemy, to proszę: 

    Kiedy kupujesz jogurt, to nie przychodzisz do sklepu i nie mówisz nazwy kategorii produktu, tylko zazwyczaj nazwę jego marki, podobnie z piwem, papierosami, butami i milionem innych rzeczy.

    Mówisz: dzień dobry, poproszę dwa Żywce, dzień dobry, poproszę dwie paczki Lucky Strike'ów etc.

    Na tym polega różnica między kategorią produktu (w naszej dyskusji może być utożsamiana z generykiem) a jego marką (niekoniecznie generyk, a w zasadzie prawie nigdy nie jest to generyk). 

    Bo generykiem się słabo odróżnisz, nikt tego nie zapamięta i w marketingowej podstawówce nie wmówisz trójkowym uczniom, że generyk jako marka to wypas.

    Bo kto kupi buty marki buty? I to miałem na myśli, mówiąc o mass markecie.

    W naszym wypadku (nie istniejemy - niestety albo stety - na mass markecie) obie nazwy - choć w istocie generyczne - mogą funkcjonować jako marka. Webhosting, ponieważ jest zapożyczeniem i ma inną percepcję niż typ "buty", strefadomeny.pl, bo jest tak naprawdę abstrakcyjna (oraz argumenty, które już podałem wyżej) i ma pełnić rolę edukacyjną.

    PS: tak, strefadomeny.pl była zarejestrowana po prostu u registara na rynku pierwotnym za 10 zł.

    IP: 188.121.11.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US) AppleWebKit/532.9 (KHTML, like Gecko) Iron/4.0.280.0 Chrome/4.0.280.0 Safari/532.9

  • noflower

    #22 Daniel Dryzek.pl® 2010-02-20 10:53:36 0

    Dariusz - IMHO mylisz zupełnie wykorzystanie domen generycznych ;) Pewnie, że nikt nie stworzy marki "Buty" dla butów, ale już sklep internetowy z butami wielu marek pod adresem Buty.pl - to zupełnie inna sprawa, prawda?

    StrefaDomeny.pl to domena generyczna, a nie abstrakcyjna. To fakt. No chyba, że z kategorii "domen" traktujesz jako generyczną tylko dwie domeny domana.pl i domeny.pl ;) Gdyby nie była, to nie sprzedałbym domeny StrefaBiznesu.pl za 24 tysiące złotych w zeszłym roku ;) Po prostu sporo jeszcze ciekawych domen generycznych nie zostało zarejestrowanych przez złych domeniarzy ;)

    IP: 80.51.132.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US) AppleWebKit/532.5 (KHTML, like Gecko) Chrome/4.0.249.89 Safari/532.5

  • dAREuS

    #23 dAREuS® 2010-02-20 11:39:09 0

    I ostatnie zdanie Daniela proponuję sobie wziąć do serca, zanim dacie sobie wmówić, że 24 000 za strefabiznesu.pl to świetna inwestycja.

    PS: Ale jeśli uważacie, że to naprawdę świetna inwestycja, to oczywiście kupujcie takie domeny. Business is business.

    IP: 188.121.11.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US) AppleWebKit/532.9 (KHTML, like Gecko) Iron/4.0.280.0 Chrome/4.0.280.0 Safari/532.9

  • noflower

    #24 Daniel Dryzek.pl® 2010-02-20 11:51:44 0

    Dariuszu - nikt nabywcy StrefaBiznesu.pl nie namawiał do jej zakupu. I nikt nie musiał mu wmawiać, że to świetna inwestycja. Widocznie jeden z większych wydawców prasy w Polsce stwierdził, że taki wydatek się opłaci. Każdego roku setki świetnych domen i tysiące trochę gorszych jest sprzedawanych i kupowanych. Rozumiem, że uważasz, że wszystkie te osoby wydające często sporo pieniędzy na domeny, popełniają błąd, a tylko Ty masz rację twierdząc, że nie warto wydawać pieniędzy na dobre domeny i na nich stawiać projekty?

    Czy Twoja bardzo jednostronne podejście do domen (tylko rynek pierwotny jest dobry, a wtórny już jest be) wynika z tego, że Home.pl nie ma platformy rynku wtórnego i tak bardzo się przed nim opiera? Swoją drogą - jego strata.

    Druga sprawa - skoro tak nie lubisz rynku wtórnego to po co w ogóle wystartowałeś z projektem StrefaDomeny.pl i zaprosiłeś do współpracy domainerów? Skoro nie wierzysz w rynek wtórny domen to po co się w to w ogóle pchać?

    IP: 80.51.132.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US) AppleWebKit/532.5 (KHTML, like Gecko) Chrome/4.0.249.89 Safari/532.5

  • J@CK

    #25 J@CK 2010-02-21 10:53:30 0













    Normal

    0





    21





    false

    false

    false



    PL

    X-NONE

    X-NONE











































































































































































































































































































































    /* Style Definitions */

    table.MsoNormalTable

    {mso-style-name:Standardowy;

    mso-tstyle-rowband-size:0;

    mso-tstyle-colband-size:0;

    mso-style-noshow:yes;

    mso-style-priority:99;

    mso-style-qformat:yes;

    mso-style-parent:"";

    mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;

    mso-para-margin-top:0cm;

    mso-para-margin-right:0cm;

    mso-para-margin-bottom:10.0pt;

    mso-para-margin-left:0cm;

    line-height:115%;

    mso-pagination:widow-orphan;

    font-size:11.0pt;

    font-family:"Calibri","sans-serif";

    mso-ascii-font-family:Calibri;

    mso-ascii-theme-font:minor-latin;

    mso-fareast-font-family:"Times New Roman";

    mso-fareast-theme-font:minor-fareast;

    mso-hansi-font-family:Calibri;

    mso-hansi-theme-font:minor-latin;}











    Normal

    0





    21





    false

    false

    false



    PL

    X-NONE

    X-NONE











































































































































































































































































































































    /* Style Definitions */

    table.MsoNormalTable

    {mso-style-name:Standardowy;

    mso-tstyle-rowband-size:0;

    mso-tstyle-colband-size:0;

    mso-style-noshow:yes;

    mso-style-priority:99;

    mso-style-qformat:yes;

    mso-style-parent:"";

    mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;

    mso-para-margin-top:0cm;

    mso-para-margin-right:0cm;

    mso-para-margin-bottom:10.0pt;

    mso-para-margin-left:0cm;

    line-height:115%;

    mso-pagination:widow-orphan;

    font-size:11.0pt;

    font-family:"Calibri","sans-serif";

    mso-ascii-font-family:Calibri;

    mso-ascii-theme-font:minor-latin;

    mso-fareast-font-family:"Times New Roman";

    mso-fareast-theme-font:minor-fareast;

    mso-hansi-font-family:Calibri;

    mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

    Skoro rynek wtórny domen nie ma racji bytu to po co powstała

    strefadomeny.pl? Lekka hipokrycja...

    Ja uważam dyplomatycznie że kreatywność jest najważniejsza.

    Jednak nie podoba mi się atak na Daniela to całe gadanie: "Według mnie

    generyk nigdy nie był sposobem na wyróżnienie się na rynku.

    To właśnie wpisanie się w średniactwo i poprawność". Da się wyczuć

    zazdrość Panowie i pewnie złość bo sam się irytuję kiedy szukam gajnej domeny a

    tu wszystko zarejestrowane. :)))

    Na rynku jest wiele miejsca dla wszystkich, jeśli ktoś chce sobie pomóc to

    kupuje "dobrą domenę" może być z rynku wtórnego albo wymyślona

    indywidualnie.

    Proponuję się nie spinać zbytnio, jak ktoś ma łeb na karku to sobie wybrnie

    z tematu.

    IP: 83.26.79.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2) Gecko/20100115 Firefox/3.6

  • Christian Louboutin

    #26 Christian Louboutin 2010-08-26 02:29:43 0

    where can we buy the brands some people want to buy brand clothes ,but where can we get them?usually they all have their own brand store, like louboutin shoes,louboutin pumps sale.they have unified store image, unified brand advertisement, if you want to buy a louboutin sale handbag,you don't need go to every store to compare the price, because it also has the unified price.meanwhile ,if you don't like buy brand clothes by foot,you can buy them on net.louboutin boots,christian louboutin pumpsand discount christian louboutin christian louboutin shoes discountall have their online store, very convenient.besides, if you buy a discounted christian louboutin dress in it's one store far away from your home, and you want to exchange it,you can do it in it's store which is beside your home.

    Christian Louboutin

    IP: 123.11.251.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; zh-CN; rv:1.9.2.4) Gecko/20100611 Firefox/3.6.4 GTB7.1

Uwaga! Możesz zarejestrować się w serwisie i w ten sposób zarezerwować swój nick oraz ominąć konieczność ciągłego odczytywania wyrazów.

Aby dodać komentarz, musisz podać swój nick, treść komentarza oraz poprawnie przepisać oba słowa z obrazka (słowa muszą być rozdzielone spacją).
W treści komentarza można używać języka formatowania BBcode.

Polecane książki

Czytaj Webhosting

Chcesz być na bieżąco z naszymi informacjami? Zapisz się na Newsletter.

Zarejestruj domenę

Sprawdź dostępność swojej domeny:

.pl: 0 zł   .com: 19.90 zł
.com.pl: 0 zł   .eu: 19.90 zł