publikuj: Opublikuj w wykop.pl Opublikuj we flaker.pl Opublikuj na OSnews.pl Opublikuj w delicious wydrukuj
48 skomentuj »

TAGI: randki , internet , polska , serwisy randkowe

2009-08-10 13:15  |  Wojciech Wowra

Miłość w czasach Internetu, czyli subiektywny test serwisów randkowych

Miłość w czasach Internetu, czyli subiektywny test serwisów randkowych

Każdy może czasem stanąć w obliczu sytuacji beznadziejnej, czyli takiej, w której czujemy ogromną chęć obcowania z drugą osobą, a takowej w pobliżu brak. Mężczyźnie (bo, niestety, większa część redakcji Webhosting.pl jest z Marsa) pozostaje wówczas się upić, iść na imprezę lub... zajrzeć do serwisu randkowego. Postanowiłem dobrowolnie (naprawdę dobrowolnie) przetestować to ostatnie rozwiązanie.

Spis treści:

  1. Faza pierwsza: odprawa
  2. Faza druga: rozpoznanie walką
  3. Faza trzecia: na tyłach… wroga
  4. Faza czwarta: przewaga liczebna
  5. Faza piąta: przeciwnik
  6. Faza szósta: odwrót na z góry upatrzone pozycje

Poszukiwania wymarzonej, internetowej drugiej połówki zacząłem od rozmowy z moją obecną partnerką. Na szczęście ta wspaniała dziewczyna wykazała się daleko posuniętą  wyrozumiałością, przyjmując moje tłumaczenie o konieczności napisania artykułu. Następnie napisałem do znajomego blogera, który od kilku miesięcy eksperymentuje z serwisami randkowymi. Ukierunkował nieco moje wysiłki, ale z drugiej strony wylał mi na głowę kubeł zimnej wody.

Faza pierwsza: odprawa

„Niezależnie od tego, jaki jesteś przystojny i jak świetne zdjęcie opublikujesz, nie licz na to, że znajdziesz setki chętnych dziewczyn. Ja dostaję odpowiedzi na jakieś 10% wszystkich wysyłanych wiadomości. Znam fachowców, którzy dobijają do 20%. Oczywiście, jeśli robisz superdokładną selekcję, to odsetek ten jest wyższy. Ale komu by się chciało dokładnie czytać te wszystkie profile...” – mówi z uśmiechem Tomek.

Trochę obawiam się o bezpieczeństwo swoich danych. Tomek bagatelizuje sprawę. Kamila Szala z wydziału prasowego Komendy Głównej Policji jest już bardziej ostrożna: „Zakładając profil, należy zwrócić uwagę na wybór odpowiednio złożonego hasła – tak, aby inne osoby nie miały dostępu do konta. Zawierając znajomość przez Sieć, trzeba wystrzegać się podawania szczegółowych danych osobowych czy numerów telefonów”.

Przypomina też o kilku zasadach rządzących spotkaniami w świecie rzeczywistym: „Wybierzmy miejsce, w którym nie będziemy sami z obcą osobą, aby w razie czego móc się do kogoś zwrócić o pomoc. Poinformujmy kogoś z rodziny czy znajomych, że wybieramy się na takie spotkanie. Nie bierzmy ze sobą większej gotówki, miejmy na oku rzeczy dla nas wartościowe”.

Pytam Tomka, czy miał kiedyś problemy podczas spotkań z dziewczynami. „Raz pewna panna przyszła na kawę ze swoim byłym. Wolałem się ewakuować. Druga nieprzyjemna sytuacja miała miejsce wtedy, gdy kandydatka koniecznie chciała umówić się na jakimś zadupiu. Na wszelki wypadek zrezygnowałem” – stwierdza znajomy bloger.

Tomek wykazał się dużym rozsądkiem. Unikanie miejsc odludnych leży nie tylko w interesie kobiety, która mogłaby się obawiać fizycznej napaści. Zdarzały się incydenty, w których kobiety oskarżały po takim spotkaniu nawet o gwałt – a sądy często brały ich stronę. Dlatego dobrze spotkać się w miejscu publicznym, tam gdzie będziemy mieli świadków.

«poprzednia 1 2 3 4 ... 10 następna »

publikuj: Opublikuj w wykop.pl Opublikuj we flaker.pl Opublikuj na OSnews.pl Opublikuj w delicious wydrukuj
48 skomentuj »

Polecamy

Reklama

Komentarze

  • Krzysiek

    #1 Krzysiek 2009-08-10 15:18:00 0

    Bardzo ciekawy artykuł z dobrymi wnioskami. Sam jestem użytkownikiem Sympatii i niestety, pomimo najszczerszych chęci, efekty korzystania z tego portalu są marne (rzekłbym nawet, że nie są warte tych pieniędzy). A czemu? Właśnie dlatego, że ogromna większość użytkowników jest po prostu szara (korelacja pomiędzy wieloma profilami jest bardzo duża) albo "chciałaby ale boi się".

    Autorowi jednak gratuluję wysokiego odsetku uzyskanych odpowiedzi! Ja takiego nie osiągnąłem ;-) Kobiety w Sympatii sprawiają wrażenie "księżniczek", które z pospólstwem bez wspomnianego BMW rozmawiać nie będą ;-)

    IP: 213.199.225.[...] Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.0.13) Gecko/2009080315 / (jaunty) Firefox/3.0.13

  • Konrad K

    #2 Konrad K 2009-08-10 15:27:07 0

    Muszę przyznać, że dawno nieczytałem tak dobrego i zabawnego artykułu. Lekkość pióra autora tego tekstu, dość dobre przedstawienie tematu i przezabawne komentarze położyły mnie na łopatki.

    Oby więcej takich prac badawczych.

    Pozdrawiam

    IP: 87.99.43.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.1) Gecko/20090715 Firefox/3.5.1 (.NET CLR 3.5.30729)

  • mw55@go2.pl

    #3 mw55@go2.pl 2009-08-10 21:00:24 0

    bardzo kiepski artykuł. Zwłaszcza te motywy związane z religią były bardzo niewłaściwe.

    Portal przeznaczeni.pl- 120 tys. użytkowników, 456 par zaręczonych, 198 małżeństw. Chyba żaden z portali nie może pochwalić się takimi statystykami.

    I wydaje się że to jest jeden z bardziej wartościowych portali do szukania poważngo związku a nie wysyłania jakiś głupich prezencików, mrugnięć itp.

    Pozatym jest tu tylko jednorazowa opłata na wieczność (50 zł), a gdzie indziej trzeba słono płacić za pełną funkcjonalność portalu.

    IP: 87.205.205.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US) AppleWebKit/530.5 (KHTML, like Gecko) Chrome/2.0.172.39 Safari/530.5

  • dAREuS

    #4 dAREuS® 2009-08-10 21:27:58 0

    mw55@go2.pl, z całym szacunkiem do Twojego komentarza: artykuł zawiera wyraźne wskazówki, które mówią, że traktujemy ten portal równie poważnie, jak wszystkie inne. Poświęciliśmy mu nawet osobny komentarz.

    IP: 83.21.253.[...] Opera/9.80 (Windows NT 6.0; U; en) Presto/2.2.15 Version/10.00

  • gosc

    #5 gosc 2009-08-10 21:47:35 0

    Interesujący artykuł. Utwierdził mnie w przekonaniu, że portale randkowe to tylko strata czasu.

    IP: 81.210.111.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.1.2) Gecko/20090729 Firefox/3.5.2

  • spktrm

    #6 spktrm® 2009-08-11 01:01:19 0

    "Po chwili znajduję inną kobietę – ta naprawdę mi się podoba. Wypełniam

    test, który ma ustalić, czy do siebie pasujemy. Niestety, okazuje się,

    że ona jeszcze go nie wypełniła."


    haha, to bylo dobre ;D

    "Zabawy w klubach? Tam kluczowym elementem selekcji jest posiadanie kluczyków do BMW"

    Z tym to bym sie nie zgodził, ja nawet nie mam prawka, a zawsze cos konkretnego wyrywam ;p Kwesta bajery ; )

    IP: 83.4.115.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.2) Gecko/20090729 Firefox/3.5.2

  • eimi

    #7 eimi® 2009-08-11 10:31:49 0

    Wiecie co jest cechą wspólną tych wszystkich randkowych serwisów? W żadnym z nich nie można ustawić swoich seksualnych upodobań, ani według takich wyszukiwać.

    Dlatego otwieracz artykułu jest nieco prowokacyjny.

    Z tego co wiem, jedynym polskim serwisem randkowym, który nie udaje, że ludzie nie mają różnorodnych upodobań w dziedzinie seksu, jest fellow.pl.. serwis, nomen omen, dla gejów.

    IP: 88.156.95.[...] Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.1.2) Gecko/20090803 Ubuntu/9.04 (jaunty) Firefox/3.5

  • Adamm

    #8 Adamm 2009-08-11 14:44:43 0

    Panie Wojciechu, nie docenił Pan poważnego gracza, jakim jest serwis przeznaczeni.pl.

    Oprócz misji bardziej matrymonialnej niż randkowej, jest to zdecydowanie jeden z ciekawszych portali społecznościowych w Polsce...

    IP: 77.113.133.[...] Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.9.0.13) Gecko/2009080315 Ubuntu/9.04 (jaunty) Firefox/3.0.13

  • braadley

    #9 braadley 2009-08-11 15:06:05 0

    "Wychodzi na to, że serwisy randkowe są zapełnione ludźmi, którzy nie radzą sobie z utrzymywaniem normalnych relacji społecznych" jesli napisales do tych panien cos w stylu "poznajmy sie, jestes piekna" to sie nie dziwie. Ja na sympatii mam odzew prawie 100% i nie chodzi o pisanie bajerow tylko czegos sensownego wskazujacego, ze nie ogladales tylko danego zdjecia. A moze wybiarales wlasnie lale, ktore nie maja nic do powiedzenia, w tym przypadku tez mozliwe, ze nie dostales odpowiedzi ale to juz na wlasne zyczenie.

    IP: 84.10.165.[...] Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.0; Trident/4.0; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30618)

  • dAREuS

    #10 dAREuS® 2009-08-11 15:13:17 0

    braadley, to ja Ci gratuluję całkowicie szczerze. A możesz anonimowo tutaj zacytować (tak dla potrzeb dyskusji) jakieś kilka skutecznych listów?

    IP: 83.8.57.[...] Opera/9.80 (Windows NT 6.0; U; en) Presto/2.2.15 Version/10.00

  • guest

    #11 guest 2009-08-11 17:47:30 0

    Dlaczego ludzie wstydzą się tego że korzystają z serwisów randkowych? Otóż dlatego że jest to moim zdaniem objaw desperacji. Coraz więcej słyszy się że ludzie znajdują swoją połówkę przez internet więc czemu by nie spróbować jeśli w rzeczywistości jakoś nam nie wychodzi to może chociaż w tej wirtualnej.

    Osobiście jestem nieco zdziwiony zachowaniem autora tego artykułu który postępował dość steoretypowo ale pominę to bo nie chcę nadużywać swojej polszczyzny.

    "Jestem zawiedziony. Odsetek wiadomości, na które

    otrzymałem odpowiedź –  uwzględniając wszystkie wysłane e-maile –

    wyniósł około 11% (włącznie z odpowiedziami negatywnymi). Na trzynaście

    wiadomości, w których udawałem zwykłego użytkownika serwisu randkowego

    otrzymałem zero odpowiedzi. Do tego doszedł jeden wypadek zaczepienia

    mnie przez jakąś internautkę."

    Skomentuję to tak - w jeden czy dwa dni naprawdę ciężko znaleźć jakąś osobę wartą uwagi. Równie ciężko jest by taki ktoś znalazł nas. Aby móc w miarę poważniej opisać szukanie partnera na profilach randkowych trzeba byłoby poświęcić temu o wiele więcej czasu. Dlatego nie uważam ten artykuł za zbyt kompetentny.

    Na zakończenie pragnę tylko dodać że została pominięta nasza klasa która już dawno stała się profilem kryptorandkowym.

    Pozdrawiam guest

    IP: 85.14.84.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.13) Gecko/2009073022 Firefox/3.0.13

  • braadley

    #12 braadley 2009-08-11 18:08:18 0

    dAREuS® 1. Cytowac nie bede, bo nalezaloby zacytowac rowniez na co to jest odpowiedz a to juz by nie bylo anonimowe.

    2. Jak i co napisac wskazalem juz posrednio w swojej wypowiedzi, tam po drugiej stronie lacza siedzi czlowiek wiec potraktuj go jako osobe, ktora cie zainteresowala wtedy moze bedzie latwiej.

    3. Pomimo, ze niby wszyscy szukaja roznych rzeczy to w glebszym sensie szukaja tego samego: milosci, drugiej polowki, czy jak to nazwiesz. Tak wiec, pomimo, ze wszyscy szukaja tego samego to jednak sa to rozne osoby wiec nie ma standardu postepowania albo pisania.

    4. Pogratulowac to nalezy informatykom i marketingowi z sympatii za zaawansowany system zarzadzania i nadzorowania tym calym rynkiem poszukiwaczy, wez np pod uwage roboty weryfikujace co napisales w opisie.

    5. Tak naprawde to juz lepiej wyjsc na ulice i zaczepic, wtedy wiesz na co trafiasz a nie tak jak z sympatii co innego na zdjeciu a co innego w praniu, niestety dla niektorych internet to jedyna mozliwosc i opcja.

    IP: 84.10.165.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.2) Gecko/20090729 Firefox/3.5.2 (.NET CLR 3.5.30729)

  • Krzysiek

    #13 Krzysiek 2009-08-11 18:53:06 0

    braadley: Jeśli masz odzew prawie 100% to albo masz "niezły bajer" albo jesteś "gorącym towarem". W obu przypadkach Sympatia nie powinna być Ci potrzebna ;-)

    A jeśli chodzi o wiadomości w stylu "poznajmy sie, jestes piekna" to tutaj zdania są podzielone. Ja osobiście wolę napisać kilka zdań z sensem niż ogólnikowe "poznajmy się", ale jestem przekonany, że na pewną część kobiet w serwisie randkowym to zadziała skuteczniej niż bardziej złożona wypowiedź. Można byłoby przeprowadzić na ten temat badania, ale kto ma na to czas? ;-)

    Poza tym przypuszczam, że autor artykułu wybrał opcję bardziej rozbudowanych wiadomości ;-)

    IP: 213.199.225.[...] Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.0.13) Gecko/2009080315 / Firefox/3.0.13

  • braadley

    #14 braadley 2009-08-11 19:13:57 0

    Krzysiek, po prostu nie jestem szarym uzytkownikiem, ale tak jak ty uwazam, ze nawet te pare zl to strata pieniedzy dlatego wybralem rzeczywistosc :), patrz pkt 5, sympatia nie jest mi potrzebna, to po prostu inna mozliwosc, szczegolnie jak pracujesz przy komputerze i dosc dlugo, niestety nieskuteczna ze wzgledu na zbyt duze rozbieznosci wystepujace po tych spotkaniach. Inna sprawa, ze nie pisze do takich, ktorych zlozone wypowiedzi przerastaja wiec moze z ta skutecznoscia to dlatego tak wypada.

    IP: 84.10.165.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.2) Gecko/20090729 Firefox/3.5.2 (.NET CLR 3.5.30729)

  • dsaf

    #15 dsaf 2009-08-11 20:20:57 0

    ale bzduru .. chyba pisszacy był nacpany albo konczy podstawówke

    IP: 76.205.177.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.8.1.20) Gecko/20081217 Firefox/2.0.0.20

  • zmiennik

    #16 zmiennik 2009-08-11 20:23:22 0



    braadley, w sumie to ja też bym coś takiego chętnie przeczytał. 100% to jest nie taki znów zwyczajny wynik... nie daj sie prosic...

    dsaf, jestes królem merytorycznego komentarza, teraz w czasie dyskusji o jakości internetu, warto sobie takie perełki chyba wynotowywać

    IP: 83.8.113.[...] Mozilla/5.0 (Macintosh; U; Intel Mac OS X 10_5_7; pl-pl) AppleWebKit/530.19.2 (KHTML, like Gecko) Version/4.0.2 Safari/530.19

  • Tom

    #17 Tom 2009-08-11 21:13:22 0

    Smieszna sprawa, ja przez jeden z tych portali znalazlem zone... 

    Mam wrazenie, ze autor artykulu nie bardzo zaangazowal sie w "polowanie", ale artykul doskonale sie czyta. Polecam wiecej cierpliwosci, wnikliwosci. Trzeba miec troche szczescia poza tym :)

    Wazne kryteria "wyboru" to nie czestotliwosc logowania, ale dlugosc istnienia w serwisie. Jezeli ktos ma konto juz 6 lat, to raczej nie jest miejsce dla niego.

    IP: 87.206.201.[...] Mozilla/5.0 (Macintosh; U; Intel Mac OS X 10_5_8; pl-pl) AppleWebKit/530.19.2 (KHTML, like Gecko) Version/4.0.2 Safari/530.19

  • .J.

    #18 .J. 2009-08-11 22:37:43 0

    Taaa, roboty weryfikujące co masz w opisie nazywają się preg_match().

    IP: 94.251.182.[...] Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.1.2) Gecko/20090803 Ubuntu/9.04 (jaunty) Shiretoko/3.5.2 FirePHP/0.3

  • drwal25

    #19 drwal25 2009-08-12 00:28:52 0

    W dużej mierze zgadzam się z autorem tego artykułu ale podobnie jak kolega mw55@go2.pl czuje się zniesmaczony obrażaniem portalu przeznaczeni.pl tylko dlatego, że w swojej wizytówce zaznacza, że skupia w sobie głównie osoby religijne. Pisze teraz do autora: ma Pan z tym jakiś problem? Uważa Pan, że Ci ludzie są nawiedzeni, ze przed każdym posiłkiem odmawiają modlitwę, w pracy słuchają Radia Maryja a gdy zdarzy im się przeklnąć przechodząc przez ulicę to jeszcze tego samego dnia biegną do konfesjonału żeby się z tego spowiadać? Bo ja to tak odebrałem - od razu informuję, że tak nie jest. Proszę być "spokojnym". Prawda jest taka, że był tylko jeden Święty... niestety umarł na krzyżu.

    IP: 87.206.61.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.2) Gecko/20090729 Firefox/3.5.2

  • ktoś

    #20 ktoś 2009-08-12 00:38:52 0

    autor tego artykułu to jakaś płaczliwa ciota :o

    IP: 89.79.132.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US) AppleWebKit/532.0 (KHTML, like Gecko) Chrome/3.0.195.6 Safari/532.0

  • dec

    #21 dec 2009-08-12 00:41:46 0

    Z tego, że ludzie wstydzą się portali randkowych, nie wynika że z nich nie korzystają. Korzystają ale z tych, które się nazywają inaczej;)

    Przecież wszystkie społecznościówki nakręca to, że to są praktycznie portale matrymonialne. Wszyskie grona, majspejcy właśnie do tego głównie służą ;) I tam ludzie wypisują znacznie więcej o sobie, swoich zainteresowaniach - jest o co zagadać ;) I procent odpisujących jest gruboo powyżej 50 ;)

    IP: 217.98.37.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.2) Gecko/20090729 Firefox/3.5.2

  • eeee

    #22 eeee 2009-08-12 02:27:14 0

    @drwal25: zachowaj dla siebie ta "prawde"

    @dec: zgadzam się. Ja np. poznałem swoją dziewczynę przez last.fm :)

    IP: 87.119.18.[...] Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl; rv:1.9.0.10) Gecko/2009042315 Firefox/3.0.10

  • Tekknika

    #23 Tekknika 2009-08-12 02:57:44 0

    Heh i potwierdzają sie moje odczucia. Osoby komentujące z oburzeniem najazd pana redaktora na przeznaczeni.pl nie rozumieja ze katolicyzm niektorych razi, chocby wlasnie przez takie komentarze. Czy jak by redaktora razilo fellow.pl by bylo wszystko ok? Normalnością jest że się omija miejsca w ktorych czlowiek nie czuje sie dobrze. A takim napewno dla ateisty jest miejsce na portalu matrymonialnym dla katolików.

      Co do jakosci opisów i ilośći odpowiedzi to niestety trzeba jasno powiedzieć ze choć o odpowiedź łatwo to neistety 90% to natchnione katoliczki które sa takie pluszoawe i uczuciowe że siedzą tylko i szukaja misiaczków. By po oglondac razem klan. Serio? tak cos wtym jest. Wystarczy zacząć fitlrowac oferty przez pryzmat religi.

    Zresztą dobrze dziady gadały. Co fajne to zajęte. A reszta to anty spoleczne ułomniachy jak twórca powyższego textu ;).

    IP: 78.8.58.[...] Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.1.1) Gecko/20090715 Firefox/3.5.1

  • josephine

    #24 josephine 2009-08-12 07:09:50 0

    Z punktu widzenia kobiety serwisy randkowe wyglądają zupełnie inaczej. Wystarczy założyć profil bez zdjęcia, deklarując wiek 18-22 i można się spodziewać 10-20 maili w ciągu pierwszych kilku dni (moje doświadczenie sprzed paru miesięcy). Problem polega na tym, że w serwisach jest więcej mężczyzn niż kobiet (lub też są bardziej widoczni) i te ostatnie niekoniecznie odpowiadają na stosy "zaczepek" w wiadomościach, stąd niewielki odsetek odpowiedzi na Twoje maile. Z drugiej strony też, po jakimś czasie w serwisie nawiązuje się kilka znajomości, które się podtrzymuje, a widomości od innych osób usuwa (bo tu odpowiedź zawsze oznacza chęć nawiązania znajomości). Nie dziwię się więc ilością odpowiedzi, które otrzymałeś. Polecam powtórzenie doświadczenia, tym razem jednak logując się jako kobieta.

    IP: 79.191.35.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.11) Gecko/2009060215 Firefox/3.0.11

  • Adaśko

    #25 Adaśko 2009-08-12 08:00:00 0

    Kiedyś się bawiłem w takie randkowanie i muszę powiedzieć że całkiem niezła zabawa. Poznałem mnóstwo fajnych dziewczyn (w realu), poszalałem na kilku weselach i ogólnie fajnie to wszystko wspominam:)

    Drugiej połówki nie znalazłem bo jej nie szukałem, jestem signlem z wyboru.

    Kilka zasad których musisz się trzymać, żeby poznać ciekawą i ładną kobietę. Nie czytaj jeśli chcesz mieć skuczteczność autora:

    1. Nie pisz banałów w pierwszej wiadomości. Z rozmów z dziewczynami poznanymi w realu wynikało, że większość facetów nie jest w stanie zagadać inaczej niż "co słychać?" "jak tam" "jesteś piękna, co musiałbym zrobić żebyś zwróciła na mnie uwagę?" "bardzo mi się podobasz, poznajmy się!". WTF?! Już na starcie dajesz jej poznać, że jesteś dupa nie facet, nie jesteś interesujący, nie masz nic ciekawego do powiedzenia. I jesteś jednym z wielu.

    2. Napisz coś oryginalnego. Przyczep się do zdjęcia, opisu, jakiegoś szczegółu z jej wyglądu i zacznij rozmowę. Skuteczność niemal 100%.

    3. Załóż ciekawy profil. Trochę o sobie, trochę humoru, jakieś sesnsowne fotki. Teksty w stylu "Cześć jestem Tomek, mam 20 lat. Jestem jaki jestem, co mnie nie zabije to mnie wzmocni. Gram w szachy i jezdze na rowerze. Jak chcesz wiedzieć wiecej to se napisz" to porażka na maksa.

    4. Nie naciskaj na spotkanie. Żadna dziewczyna nie spotka się z tobą po wymianie jednej wiadomości, trzeba to zrobić bardziej subtelnie. Dac jej do zrozumienia, że chcesz się spotkać, ale jak nic z tego nie wyjdzie to twój świat się nie zawali. Nigdy nie bądź desperatem.

    5. Uważaj na profile w których nie ma danych dotyczących sylwetki lub/i jest samo zdjęcie twarzy. Na +/- 90% po drugiej stronie siedzi jakaś gruba sztuka. Kiedyś dałem sie takiej zaprosić na wesele. Zajeżdżam i przywitało mnie roześmiane, 100kg dziewczę. Miała świetny charakater ale... no, ten, nie w moim typie.

    Na bank o czymś zapomniałem, może potem dopisze jak sobie przypomnę.

    IP: 78.133.205.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.8.1.6) Gecko/20070723 Firefox/2.0.0.6

  • eimi

    #26 eimi® 2009-08-12 08:03:42 1

    a zauważyliście, że Facebook jest doskonale nierandkowy? Nawet wyszukiwać po celu obecności nie można. :).

    Z przeznaczeni.pl jest jedna zabawna sprawa. Autorzy tego serwisu explicite nigdzie nie piszą, że jest on dla "katolików". Tam jest napisane, że to serwis dla ludzi "z wartościami".

    Nie ma to jak zagarnąć sobie wszelkie wartości. Wchodzi taki eimi na Przeznaczeni.pl i co widzi? Nie jest człowiekiem z wartościami, jest zwykłą szmatą.

    To może drażnić u katolików, to ich delikatne przekonanie, o ile to oni są lepsi i bardziej... "wartościowi".

    IP: 88.156.95.[...] Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.1.2) Gecko/20090803 Ubuntu/9.04 (jaunty) Firefox/3.5

  • zwiewka

    #27 zwiewka 2009-08-12 08:24:11 0

    A ja się zastanawiam, jak wam sie droga redakcjo udalo sprawic, ze macie czytelnikow na takim poziomie i takie dyskusje sa tutaj mozliwe. Chyle czola.

    IP: 83.8.113.[...] Mozilla/5.0 (Macintosh; U; Intel Mac OS X 10_5_7; pl-pl) AppleWebKit/530.19.2 (KHTML, like Gecko) Version/4.0.2 Safari/530.19

  • Kaska

    #28 Kaska 2009-08-12 08:54:47 0

    Dobre randki można znaleść na www.fotka.sex.pl :)

    IP: 85.219.201.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.2) Gecko/20090729 Firefox/3.5.2 (.NET CLR 3.5.30729)

  • Smażone pomidory

    #29 Smażone pomidory 2009-08-12 10:37:27 0

    Ciekawy artykuł, chociaż same serwisy randkowe raczej mnie nie interesują. Przy wyróżnieniu problemu szarych i nudnych treści w profilu ciekawa jestem jaki profil miał autor tekstu ;)

    IP: 83.31.182.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.13) Gecko/2009073022 Firefox/3.0.13 ImageShackToolbar/5.2.1

  • Kamil85

    #30 Kamil85 2009-08-12 10:48:35 0

    Zakładasz konto na serwisie randkowym, dodajesz fotki, a potem widzisz je na innej stronie, np. SuperExtra.pl . Ja dziękuję za taką wizję, wolę iśc do klubu.

    IP: 88.220.189.[...] Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.0.13) Gecko/2009080315 Ubuntu/9.04 (jaunty) Firefox/3.0.13

  • Seva

    #31 Seva 2009-08-12 13:28:34 0

    O czym jest ten tekst? Jak napalony 20latek szuka jakieś dziewczyny na sex? No cóż, większość dziewczyn szuka czegoś więcej... niech sobie do klubu nocnego pójdzie ;)

    IP: 212.51.207.[...] Mozilla/5.0 (Macintosh; U; Intel Mac OS X 10.5; en-US; rv:1.9.1.2) Gecko/20090729 Firefox/3.5.2

  • Emilia

    #32 Emilia 2009-08-12 15:22:02 0

    Kiedyś byłam posiadaczką konta na sympatii. Szczerze powiem, że dla mnie to było fajne doświadczenie. Poznałam tam 3 wspaniałych mężczyzn. Jeden z nich jest moim stałym partnerem, a 2 pozostałych stało się najlepszymi przyjaciółmi. Wystarczyło "puścić oczko", zagadać aby dowiedziec sie, ze wiele nas łączy. Życze wszystkim takich znajomości. Wytrwałości randkowicze ;)

    IP: 94.108.248.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1.2) Gecko/20090729 Firefox/3.5.2

  • Muchozol

    #33 Muchozol 2009-08-12 20:17:47 0

    Do Autora artykułu:

    "Mój mózg to mój drugi ulubiony organ" - to cytat z filmu Woody Allena pt. "Sleeper" z 1973 r.

    IP: 83.243.108.[...] Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.30; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)

  • karakan

    #34 karakan 2009-08-13 10:05:36 0

    a po Wyborczą już dziś byłeś Żydu? Czy też z krzykiem uciekłeś?

    IP: 80.63.56.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.0.1) Gecko/2008070208 Firefox/3.0.1 (.NET CLR 3.5.30729)

  • Krzysiek

    #35 Krzysiek 2009-08-13 12:44:44 0

    @karakan: Jeśli nie masz nic do powiedzenia to się lepiej nie odzywaj i nie rób z siebie głupka.

    I do wszystkich osób, które narzekają na jakość artykułu: Więcej luzu ludzie! Autor z pewnością chciał go napisać "z jajem" i mu to wyszło. Poza tym test jest subiektywny, czyli autorowi wolno kierować się własnymi kryteriami wyboru - w tym wypadku odrzucił portal katolicki. Jeśli Wam tego portalu brakuje w teście to przetestujcie go i opiszcie ;-)

    Oczywiście, że gdyby potestował nieco dłużej wnioski mogłyby się zmienić, pewnie na trochę lepsze. Ale wtedy artykuł mógłby być już nowelką o ile nie cienką książką ;-)

    IP: 213.199.225.[...] Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.0.13) Gecko/2009080315 / Firefox/3.0.13

  • denon

    #36 denon 2009-08-13 13:25:51 0

    Zgadzam sie w zupełnosci z autorem artykułu.

    W serwisach randkochych siedzą nieatrakcyjne panie ze zwichrowaną psychiką, nieatrakcyjne fizycznie lub panny z dzieckiem albo rozwodki (generalnie towar małochodliwy)

    z rzadka jest jakas normalna, a o znalezieniu normalnej i ładnej mozna powiedzieć, ze to cud (mniej wiecej tak jak trafienie 6 w toto)

    Poza tym tekst dość zabawnie napisany. Podoba mi sie.

    IP: 212.160.117.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.13) Gecko/2009073022 Firefox/3.0.13 (.NET CLR 3.5.30729)

  • denon

    #37 denon 2009-08-13 13:26:22 0

    Zgadzam sie w zupełnosci z autorem artykułu.

    W serwisach

    randkochych siedzą nieatrakcyjne panie ze zwichrowaną psychiką,

    nieatrakcyjne fizycznie lub panny z dzieckiem albo rozwodki (generalnie

    towar małochodliwy)

    z rzadka jest jakas normalna, a o znalezieniu

    normalnej i ładnej mozna powiedzieć, ze to cud (mniej wiecej tak jak

    trafienie 6 w toto)

    Poza tym tekst dość zabawnie napisany. Podoba mi sie.

    IP: 212.160.117.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.13) Gecko/2009073022 Firefox/3.0.13 (.NET CLR 3.5.30729)

  • normal

    #38 normal 2009-08-15 19:58:27 0

    Mnie osobiście bardzo się podobał ten artykuł.

    Co do siedzenia na serwisach randkowych to zdarza mi się to, a nie czuję się nienormalna i brzydka, nie mówiąc o tym że nie jestem ani rozwódką ani panną z dzieckiem:)

    Choć przyznaję, że ciężko znaleźć kogoś normalnego na takich portalach.

    IP: 94.254.193.[...] Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.0; Trident/4.0; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30618)

  • crowking

    #39 CrowKing® 2009-08-17 14:13:29 0

    Adaśko ma rację. Jeśli drugi człowiek autentycznie Cię zaciekawił, jeśli masz swiadomość siebie i jeśli potrafisz to wyrazić, w większości wypadków bez problemu nawiążesz kontakt :)

    IP: 62.121.76.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.2) Gecko/20090729 Firefox/3.5.2

  • kringoleng

    #40 kringoleng 2009-08-27 00:51:08 0

    Tylko po co te głupawe wstawki na szarym tle tłumaczące autora tak jak by czytelnikami miały być opóżnione w rozwoju tępaki.

    IP: 89.78.147.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.2) Gecko/20090729 Firefox/3.5.2 (.NET CLR 3.5.30729)

  • sunsmile71

    #41 sunsmile71® 2009-09-23 12:40:31 0

    Więcej wiary Panowie i wiedzy. Dziś już nikt NORMALNY NIE LOGUJE SIĘ na darmowych portalach dla wszystkich..... szkoda czasu i atłasu. Dziś zapisujemy się na niszowe portale, gdzie można znaleźć prawdziwych ludzi za profilami....

    Ja jestem na www.monacolounge.eu. Zaprosiła mnie przyjaciółka. Portal prywatny dość.... tymczasem start up.. Ale mimo że narazie jest kilkadziesiąt osób, to wszystkie profile ciekawe. Mogę zaprosić, ale najpierw muszę zweryfikować. Pozdrawiam, sunsmile71@wp.pl

    IP: 15.195.185.[...] Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; Hewlett-Packard; FBSMTWB; User-agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; http://bsalsa.com) ; .NET CLR 1.0.3705; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .N

  • eimi

    #42 eimi® 2009-09-23 12:48:37 0

    sunsmile, ojej, to ludzie z klas wyższych muszą też korzystać z serwisów randkowych? Miej litość dla nas, plebsu, który nie bywa jednego dnia w NY, a drugiego w Genewie. :) Chętnie bym się dał zaprosić, lecz czułbym się tam niczym wieprz wśród pereł... W każdym razie, powodzenia startupowi.

    IP: 88.156.95.[...] Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.1) Gecko/20090805 Firefox/3.5.2

  • sunsmile71

    #43 sunsmile71® 2009-09-23 21:29:15 0

    eimi.... najpierw narzekacie na wszystkie "zwykłe" portale... a teraz też na niszowy ??? też słaby??? To o co Wam ogólnie chodzi. CZy tu jest tylko loża prześmiewców???? Chyba nie.. przeczytałam wiele fajnych komentarzy powyżej.... XA.

    ;-0)))

    Zobaczcie jeszcze www.darwindating.com - tylko dla pięknych

    Sick of dating websites filled with ugly, unattractive, desperate fatsos? We are.

    Darwin Dating was created exclusively for beautiful, desirable people. Our strict rules and natural selection process ensures all our members have winning looks. Will you make the cut?

    Niezłe....

    IP: 213.158.199.[...] Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; Hewlett-Packard; FBSMTWB; User-agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; http://bsalsa.com) ; .NET CLR 1.0.3705; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .N

  • Arti

    #44 Arti 2009-12-06 08:19:38 0

    Polecam hellopl.com to nowy serwis randkowy na poziomie

    IP: 71.224.204.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.1.5) Gecko/20091102 FirefRANT

  • Arti

    #45 Arti 2010-04-22 01:20:55 0

    Polecam serwis hellopl.com jest na prawde na poziomie.

    IP: 71.224.204.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.2.3) Gecko/20100401 FirefRANT

  • Arti

    #46 Arti 2010-04-22 01:33:49 0

    Polecam serwis hellopl.com jest na prawde na poziomie.

    IP: 71.224.204.[...] Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.2.3) Gecko/20100401 FirefRANT

  • aan

    #47 aan 2010-12-28 23:30:08 0

    sorry nnie na temat zakochalam sie w moim przyjacielu i nie wiem co robic

    IP: 79.191.169.[...] Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; Trident/4.0; BTRS28059; GTB6.6; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; MALN; InfoPath.2)

  • eimi

    #48 eimi® 2010-12-29 00:14:54 0

    To proste. Kochaj go. Mocno!

    IP: 90.156.40.[...] Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US) AppleWebKit/534.15 (KHTML, like Gecko) Ubuntu/10.10 Chromium/10.0.612.1 Chrome/10.0.612.1 Safari/534.15

Uwaga! Możesz zarejestrować się w serwisie i w ten sposób zarezerwować swój nick oraz ominąć konieczność ciągłego odczytywania wyrazów.

Aby dodać komentarz, musisz podać swój nick, treść komentarza oraz poprawnie przepisać oba słowa z obrazka (słowa muszą być rozdzielone spacją).
W treści komentarza można używać języka formatowania BBcode.

Polecane książki

Czytaj Webhosting

Chcesz być na bieżąco z naszymi informacjami? Zapisz się na Newsletter.

Zarejestruj domenę

Sprawdź dostępność swojej domeny:

.pl: 0 zł   .com: 19.90 zł
.com.pl: 0 zł   .eu: 19.90 zł