Ładowanie Ładowanie

News: > Adblock 1.0: postrach marketerów osiągnął dojrzałość

wydrukuj: print publikuj: wykop dodaj do flakera Dodaj jako nius na OSnews.pl! delicious

Adblock 1.0: postrach marketerów osiągnął dojrzałość

2008-12-03 09:06:00 | Adam Golański
Adblock 1.0: postrach marketerów osiągnął dojrzałość

Vladimir Palant ukończył prace nad finalną wersją 1.0 najpopularniejszego rozszerzenia Firefoksa. Adblock, który od swojego powstania został pobrany niemal 30 mln razy i przyczynił się do zaoszczędzenia milionów godzin czasu użytkowników (jak również utraty grubych milionów przez domy mediowe), w wielkim skoku numeracji od 7.5 do 1.0 wprowadza kilka nowych, ciekawych funkcjonalności.

Co zatem nowego możemy znaleźć w Adblocku 1.0?

  • wprowadzono nowy dialog komponowania filtrów, który powinien ułatwić ich tworzenie,

  • dodano do filtra opcje $third-party i $~third-party, które pozwalają ograniczyć działanie filtrów do zewnętrznych względem witryny adresów,

  • podpowiedzi wyświetlają teraz oprócz filtra także jego źródło,

  • ulepszono obsługę list blokowania w menu kontekstowym,

  • poprawiono okno preferencji: m.in. wyeliminowano opóźnienia w jego działaniu, dodano nowe możliwości sortowania kolumn i podpowiedzi, które objaśniają dlaczego dany filtr może być nieważny,

  • umożliwiono wreszcie wklejanie filtrów zawierających spacje,

  • poprawiono błędy w obsłudze subskrypcji filtrów,

  • udoskonalono obsługę wyrażeń regularnych – w szczególności ostrzeżeń przed zbyt krótkimi filtrami,

  • usunięto nieużywany kod obsługi „przeciągnij i upuść” – nikt z niego nie korzystał,

  • zwiększono wydajność kodu i zmniejszono ilość zajętej przez rozszerzenie pamięci,

  • dodano obsługę technologii Prism w wersji 0.9,

  • dodano obsługę „trybu porno” w Firefoksie 3.1,

Wszystkich, którzy posiadają dużą listę spersonalizowanych filtrów trzeba ostrzec, że najnowszy Adblock zmienił format przechowywania swoich danych – teraz by wrócić do poprzedniej wersji trzeba filtry najpierw wyeksportować, a potem po ukończonym downgrade zaimportować z powrotem do rozszerzenia.

Adblock Plusa najlepiej pobrać oczywiście ze stron Mozilli, gdzie dostępny jest on pod adresem: addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1865.

Źródło: Mozilla.org

Najnowsze wiadomości

reklama

wydrukuj: print publikuj: wykop dodaj do flakera Dodaj jako nius na OSnews.pl! delicious

Czytaj webhosting.pl:

Dyskusja

dodaj komentarz
0 + -
comnt #01 olof 2008-12-03 10:49:02
olof portale powinny wprowadzic jakis system który wykrywa użytkowników stosujących Adblocka i blokować im dostęp do treści!!! nie chcesz oglądać reklam, płać za przeglądanie treści na portalu!
------------------
Browser:
0 + -
comnt #02 _rmz_ 2008-12-03 10:59:19
_rmz_ A widzom TV blokowac telewizor żeby nie mogli zmienić programu i wyciszyć dzwięku podczas reklam?

Myślę że takie portale długo by nie pociągneły.
------------------
Browser:
0 + -
comnt #03 olof 2008-12-03 11:06:12
olof Czyli jak oglądasz TV to rozumiem że nie zmieniasz kanału kiedy lecą reklamy???? Pffff
------------------
Browser:
0 + -
comnt #04 Super program 2008-12-03 11:09:32
Super program olof i _RMZ_ : spadajcie na szczaw. Gdyby większośc flashowych reklam dało się zamykać normalnie (bo dużej ilości nie da wogóle) to bym nie miał zainstalowanego tego świetnego programu :)
------------------
Browser:
0 + -
comnt #05 Zenek 2008-12-03 12:36:55
Zenek A mnie się bardzo podoba nazwisko pana Vladimira :)
------------------
Browser:
0 + -
comnt #06 NoOne 2008-12-03 12:53:04
NoOne Doskonały program. Ileż on mi nerwów, czasu i pieniędzy zaoszczędził. Szkoda, że Pan Vladimir nie umieścił przycisku "Donate" na swojej stronie, należy mu się kasa jak psu micha.
------------------
Browser:
0 + -
comnt #07 internatua 2008-12-03 13:58:13
internatua Olof, Adblock to tylko odpowiedź użytkowników na durną politykę reklamową, gdzie wchodząc na stronę wszystko zasłania ci wyjąca i migająca flaszowa reklama. Gdyby reklamy nie były tak upierdliwe i odwracające uwagę od treści strony to nikt by ich nie zaczął blokować. To, że teraz blokuje się prawie wszystko to tylko skutek bombardowania użytkowników stron internetowych durnymi i upierdliwymi reklamami. Niestety nie da się wyblokować tylko upierdliwych reklam, więc przy okazji tnie się i zwykłe reklamy.
------------------
Browser:
0 + -
comnt #08 ktosktotos 2008-12-03 14:32:35
ktosktotos #01 olof:



czyli chcesz jak ta banda komunistów wprowadzenia w internecie cenzury dla tych co korzystają adblocka?



bo tak rozumiem twoją wypowiedź
------------------
Browser:
0 + -
comnt #09 _rmz_ 2008-12-03 14:48:15
_rmz_ Chyba nikt nie zauważył pytajnika na końcu zdania. To było PYTANIE SARKASTYCZNE. Jestem za stworzeniem adblocka dla telewizji i radia. Większośc stacji radiowych i tv nadaje reklamy w tym samym czasie. Ciekawe dlaczego ?;)
------------------
Browser:
0 + -
comnt #10 stefan 2008-12-03 15:42:05
stefan oj olof, rozumu to ci Bozia nie dała
------------------
Browser:
0 + -
comnt #11 taniaodziez.com.pl - hurtownia odzieży używanej 2008-12-03 15:58:34
taniaodziez.com.pl - hurtownia odzieży używanej super, juz sie nie moge doczekac
------------------
Browser:
0 + -
comnt #12 chlitto 2008-12-03 16:13:31
chlitto @_rmz_: tak nie pociagna dlugo bo blokuja dostep osoba ktore im przynosza straty xD zastanow sie co piszesz i nie porownuj tv do internetu



@stefan: inteligentny to ty chyba nie jestes...



@internatua: zawsze mozna nie wchodzi na serwisy ktorych polityka ci sie nie podoba:)
------------------
Browser:
0 + -
comnt #13 asdf 2008-12-03 19:52:49
asdf po co sie podniecacie? zeby wszyscy zaczeli adbloka uzywac? kto trzeba wie co to adblock i ma juz nowa wersje, ktos musi te reklamy ogladac zeby ktos inny nie musial!! jak wszyscy to odpala to juz widze triki na ominiecie regexp i bedzie prze*****
------------------
Browser:
0 + -
comnt #14 Stasiu 107 2008-12-03 22:28:11
Stasiu 107 Ja na ten przykład mam kiepskiego neta (256) i jak mi zaczyna wczytywać te reklamy,(pobranie zajmuje więcej niż wczytanie tejże strony to sory) które przysłaniają mi neta tak jak bym wchodził tylko je olądać, to taka stonka ładuje mi się tyle czasu ze ... no a po ABP wszystko chodzi normalnie i bez takich zawieszek :)



wódki dać temu Vladimirowi!!!
------------------
Browser:
0 + -
comnt #15 _rmz_ 2008-12-04 07:25:35
_rmz_ Chlitto uważasz, że przy tworzeniu portali ludzie robią to w czynie społecznym?

Tak samo muszą się utrzymać z reklam.
------------------
Browser:
0 + -
comnt #16 chlitto 2008-12-04 11:40:27
chlitto @_rmz_: -.- przed chwila byles "za stworzeniem adblocka dla telewizji i radia" a teraz mowisz ze jestes przeciwnikiem adblocka:P? jak jak widac jestem przeciw ab+ - jesli komus sie nie podoba polityka reklamowa to nich nie wchodzi na strone a nie ja w ten sposob okrada



portale powinny wprowadzic jakis system który wykrywa użytkowników stosujących Adblocka i blokować im dostęp do treści

Myślę że takie portale długo by nie pociągneły.

tak, nie pociagna dlugo bo blokuja dostep osoba ktore im przynosza straty xD
------------------
Browser:
0 + -
comnt #17 KRis 2008-12-04 14:31:49
KRis chlitto -'jesli komus sie nie podoba polityka reklamowa to nich nie wchodzi na strone a nie ja w ten sposob okrada.

Co to jest to nich? może chciałeś napisać:

Jeśli komuś się nie podoba polityka reklamowa to do nich nie wchodzi''?





Masz racje takim osobą zablokować dostęp do internetu!.

Poważnie pisząc, napisałeś, żeby nie wchodzić na stronę. Puknij się w główkę.

Może Ciebie oświecę.

Reklamy same wyskakują, zawalają 32 cale i człowieka krew zalewa. Ty byś siedział pewnie z uśmiechem na twarzy i każdą dokładnie oglądał.

Wchodzi człowiek na swoją ulubioną stronę ale nie musi akceptować reklam które powodują, wodę z mózgu. No chyba że jesteś fanem mango tv...
------------------
Browser:
0 + -
comnt #18 chlitto 2008-12-04 20:14:17
chlitto @KRis: nie pouczaj mnie bo jak widac nie dorosles do tego



usuwanie reklam = kradziez



jesli czegos nie rozumiesz to sie lepiej spytaj a nie odzywaj do innych jakbys wszystkie rozumy pozjadal



jak cie krew zalewa przez reklame na stronie to na nia K nie wchodz



"Wchodzi człowiek na swoją ulubioną stronę ale nie musi akceptować reklam które powodują, wodę z mózgu"



no tak, lepiej "ulubione strony" okradac:)



jesli czegos jeszcze nie rozumiesz to najwyrazniej jestes glupi



i sx za jezyk ale nie lubie jak ktos kto G wie mnie poucza;]



a "co to dla nich" pozostawie bez komentarza...
------------------
Browser:
0 + -
comnt #19 quark 2008-12-05 16:09:05
quark powiem szczerze, ciszy to, że nazywacie używanie adblocka kradzieżą :) w ten sposób doprowadzacie sprawę do takiego szczytu absurdu, że słowem złodziej można określić dosłownie każdego - 99% populacji (bo chyba każdy zmienia kanał w TV czy radiu jak lecą reklamy, używa adblocka, czy ściąga mp3 :))



w ten sposób skutecznie ośmiesza się całe to szczekanie o kradzieży obrońców praw biednych muzyków i filmowców (co cieszy)



ot jakaś mała grupka oszołomów nazywa wszystkich wokoło złodziejami



tylko, że 95% populacji ma to w d... co sobie ta grupka oszołomów szczeka :)



a nazywajcie sobie mnie złodziejem :)))) mam to w d..., sam mogę nazwać was debilami :))) i moje zdanie poprze 95% ludzi.
------------------
Browser:
0 + -
comnt #20 chlitto 2008-12-05 23:31:20
chlitto @quark: nie wiem czy zauwazyles ale telewizja to NIE internet i NIE ma z nim NIC wspolnego wiec takie porownania do tv czy radia to mozesz sobie BABCI rzucac



a co do reszty to widac ze nic w zyciu nie stworzyles tylko jestes poprostu pasorzytem;]



wyobraz sobie ze sa na swiecie sa ludzie kreatywni ktorzy za swoje wlasne ciezko zarobione pieniadze tworza strone/gre/film/demo a pozniej jakis kretyn wrzuca to na p2p i oni te pieniadze TRACA



adblocka uzywaja ignorandzcy konsumenci ktorzy nic w zyciu nie stworzyli



no sorry ale powiedz mi ze sie myle i jestes w kit kreatywna osoba (xD)



a tych twoich 90+% to mi sie nawet nie chce komentowac...



eot dla mnie bo widze ze wiekszosc ludzi tu to ciemna masa.
------------------
Browser:
0 + -
comnt #21 znawca 2008-12-06 21:42:03
znawca Krew mnie zalewa jak wchodze na strone, a tu ekran mi sie rozjezdza i reklama Knorr'a na caly ekran, albo siedze sobie pozno w nocy w sluchawkach na uszach, odpalam www, jeb jakas reklama z dzwiekiem. To kretynstwo to zaraz internetu, rozumiem banerki itp, ale powyzsze przyklady to najwieksze sku*** dzisiejszego internetu. DZIEKI ZA ADBLOCK!
------------------
Browser:
0 + -
comnt #22 quark 2008-12-07 00:55:08
quark "nie wiem czy zauwazyles ale telewizja to NIE internet (...)"



@chlitto - no to mi wyjaśnij jaka tu jest różnica???? potrale przetwarzają i udostępnią treść utrzymując się z reklam a telewizja ... przetwarza i udostępnia treść i utrzymuje się z reklam (jeżeli jest prywatna) sorry ale ja tu różnicy nie widzę, więc może mi ją wyjaśnij ??



"a co do reszty to widac ze nic w zyciu nie stworzyles tylko jestes poprostu pasorzytem "



LOL :))) jak wiadomo w internecie wszyscy są wspaniali, super kreatywni, twórczy i w ogóle cudni - jak ty :)))



nazywasz mnie pasożytem :))) LOL sorry ale ja również mogę cię określić jakimś ładnym "epitetem" a osoba określona tym "epitetem" to raczej nikogo obrazić nie może :)))





"kretyn wrzuca to na p2p i oni te pieniadze TRACA"



brak rozróżniania pomiędzy pojęciami TRACĄ a NIE ZARABIAJĄ potwierdza słuszność mojej diagnozy :) i odpowiedni dobór "epitetu" :)





"a tych twoich 90+% to mi sie nawet nie chce komentowac..."



bo co tu komentować, taka jest prawda a tobie brakuje argumentów więc obrażasz się na "ciemną masę" :)) i piszesz - eot.
------------------
Browser:
+1 + -
comnt #23 adblock_user 2008-12-08 01:30:40
adblock_user hehehe,śmiech na sali :)

adblock kochany. Nie mam zamiaru używać wulgaryzmów i kolokwializmów ale wyskakujące reklamy znienacka są poważnie irytujące.



Jeżeli drogi olof i chlitto uważacie, że usuwanie reklam = kradzież to... a przeklnę sobie... wali mnie to. Dostarczacie prawdopodobnie treści przez sieć ale kod html ma to do siebie ze to tylko tekst i tylko ode mnie zależy co przeczytam/zobaczę! a przeglądarki pomagają tylko i wyłącznie w wyświetlaniu tych treści. Wykorzystujecie mankament, że przeglądarki wyświetlają wszyto. Jeżeli chcesz mnie zmusić do oglądania reklam to łamiesz moje prawa do decydowania za siebie. Szczekajcie :) Gdyby reklamy były normalne ( a niech choćby będą za przykład reklamy kontekstowe googla - przyjazne, sam tekst, dobrane tematyczne, czasami na nie kliknę bo coś mnie zainteresuje ) to bym nie potrzebował adblocka ale to co teraz się dzieje to już jest przesada :/. Internet najpierw był siecią wojskową, potem uniwersytecką do wymiany "danych" (wiedzy) ogólnie ujmując treści wartościowej - a reklam nie uznaje za coś wartościowego. Jak będę chciał kupić rower to idę do rowerowego, biorę ulotkę i czytam co tam oferują. Możliwe, że zobaczę reklamę roweru na ścianie lub latarni przyklejoną i może się zainteresuję ale jak mi za kilka lat będą na ulicy jakieś ludziska wyskakiwać na pasach z ogromnymi reklamami i nie będą dawać przejść na drugą stronę dopóki nie przeczytam to będę chodził z paralizatorem!! :> hie hie =]



Nachalne reklamy = spam

A spam się kasuje z skrzynki pocztowej albo się ma odpowiednie filtry. Adblock to taki jeden wielki filtr
------------------
Browser:
0 + -
comnt #24 yaotzin 2008-12-08 09:07:58
yaotzin Nie jestem przeciwnikiem adBlock'a sam go używam i jest ok. Prowadzę własny serwis mam małą oglądalność, ale mam reklamy i ważne jest dla mnie, aby ktoś w te reklamy klikał bo jest to sposób na finansowanie mojej strony, a tak opłacam to z własnej kieszeni.
------------------
Browser:
0 + -
comnt #25 m123 2009-01-12 10:56:00
m123 Hmmm, czasem zdarza mi się użyć przeglądarki bez adblocka (np. na innym komputerze) i napiszę szczerze, że gdyby nie adblock, to bym chyba tylko Wikipedii używał. Większość portali jest nie do użytku z mijającymi latającymi, grającymi reklamami zakrywającymi ekran i robiącymi nieraz problemy z wyłączeniem (jak np. uciekający "x").

Znajomi też z ogromną ulgą reagują jak im adblocka instaluję.



Jak ktoś przegina pałę to tak się kończy.





PS. A reklamy w TV są świetnym momentem na zrobienie sobie herbatki :P
------------------
Browser:
0 + -
comnt #26 Webmaestro 2009-01-20 01:25:50
Webmaestro Panowie, o czym ta dyskusja :) Problem jest gdzie indziej.



Prowadzę sklep internetowy. Jak ktoś do mnie wejdzie na stronę i nic nie kupi, to jestem okradany! Banda złodziei dookoła, w końcu moja strona żyje ze sprzedaży towarów :D



olof i chlitto powalili mnie poziomem absurdu :)
------------------
Browser:
0 + -
comnt #27 antylewak 2009-01-24 21:27:44
antylewak olof:



Typowo lewacki, bolszewicki sposób myślenia. Okraść wszystkich w imię "sprawiedliwości" społecznej.



Mamy kapitalizm kotuś (przynajmniej w teorii) i nie ma nic za darmo. Reklamodawcy niech sobie nie myślą, że mogą zmuszać ludzi do bezpłatnego oglądania reklam - typowo socjalistyczny pomysł. Jeśli chcą żeby reklamy były oglądane, niech płacą za nie użykownikom.
------------------
Browser: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; pl; rv:1.8.0.12) Gecko/20070508 Firefox/1.5.0.12
0 + -
comnt #28 eimi® 2009-01-25 08:51:31
eimi To lewacki czy bolszewicki, panie antylewak? Nie szermuj hasłami których nie rozumiesz. Wbrew temu co prawiczki mogą myśleć, socjalizm=/=lewackość=/=bolszewizm.
------------------
Browser: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.0.5) Gecko/2008121621 Ubuntu/8.04 (hardy) Firefox/3.0.5
0 + -
comnt #29 meg 2009-02-10 17:33:36
meg Mój Lisek i ja lubimy tego Palanta ;)
------------------
Browser: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US; rv:1.9.0.6) Gecko/2009011913 Firefox/3.0.6 (.NET CLR 3.5.30729)
0 + -
comnt #30 meg 2009-02-10 17:49:35
meg Blokowanie nachalnych reklam jest kradzieżą? Piep...enie! Ciekawe... A co jeśli jakiś użytkownik kliknie w reklamę, żeby zobaczyc co tam ciekawego jest i zainfekuje mu się komputer albo zainsaluje fałszywy antywirus??? Ciekawe, kto wtedy mu to zwróci! Kogo to obejdzie???

Po sa są te reklamy? Jaki jest ich cel? Żeby świeciły i grały, ale broń boże użtkowniku nie kilkaj bo, nie wiadomo co sie za tym kryje??? :/
------------------
Browser: Opera/9.63 (Windows NT 6.0; U; en) Presto/2.1.1
0 + -
comnt #31 meg 2009-02-10 17:56:45
meg Do m123

Używaj Opery, która ma wbudowaną funkcję Block Content i Fraud Protection. Można jeszcze dodać filtry do urlfilter.ini, ale wtedy to już jest jak ad block.
------------------
Browser: Opera/9.63 (Windows NT 6.0; U; en) Presto/2.1.1
0 + -
comnt #32 jaax 2009-02-22 11:39:00
jaax wystarczyloby, zeby reklamodawcy swego czasu nie przesadzili... biorac przyklad chocby z google ads, przenigdy nie zaslaniajac tresci strony, nie mrygajac i blyskajac, nie uzywajac dzwieku - i adblock nigdy by nie powstal.

Teraz... coz, tworcom pozostaje poszukanie innych sposobow finansowania portali internetowych.

Banowanie uzytkownikow adblocka (tych korzystajacych z publicznych uniwersalnych list filtrow) a nawet wyswietlenie im komunikatu 'wylacz adblocka' nie jest trudne... gdzies juz to widzialem (jakas strona z wideo - gazeta? onet?). Ale na taki ruch moga sobie pozwolic tylko portale nie posiadajace konkurencji.
------------------
Browser: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-GB; rv:1.9.0.6) Gecko/2009011913 Firefox/3.0.6 (.NET CLR 3.5.30729)
0 + -
comnt #33 Doctor 2009-03-19 12:50:53
Doctor Portal, który w jakiś sposób zablokuje użytkowników adblocka, zmniejszy sobie oglądalność, a co za tym idzie spadnie jego atrakcyjność dla reklamodawców.

To MÓJ komputer więc JA decyduję co chcę oglądać a co nie, i nic nikomu do tego. Nie lubię reklam, to je blokuję, oszczędzam czas i przepustowość łącza. A próby zmuszania mnie do ściągania bannerów, poltergeistów, skryptów gemiusa czy reklam google'a to zamach na moją prywatność, której mam prawo bronić.

Aha, nie jestem wyłącznie "pasożytem-konsumentem" - sam udostępniam w necie różne treści (wyprodukowane przez siebie) i robię to za darmo. Ktoś chciał kilka razy umieszczać reklamy na mojej stronie, ale odmówiłem. Można? Można. 360zł/rok za serwer to nie są duże pieniądze...

Do wszystkich smarkatych "obrońców moralności": są firmy zajmujące się zbieraniem adresów mailowych i sprzedawaniem ich innym firmom rozsyłającym spam. Nie okradajcie tych firm, udostępniajcie swoje maile gdzie tylko się da i czytajcie spam, wiecie ile ludzi z tego żyje?
------------------
Browser: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.7) Gecko/2009021910 Firefox/3.0.7
0 + -
comnt #34 ~free exciter 2009-03-28 09:04:16
~free exciter jako były punkowiec (obecnie informatyk i absolwent 2 kierunków politechniki) całkowicie popieram adblocka. uciążliwe reklamy nie mogą mi zabierać 50% czasu otwarcia strony. adblock to odpowiedź na pazerność, przebiegłość, chytrość i podłość agencji reklamowych. wszystkim którym przeszkadza adblock życzę duuuużo cierpliwości przy przeglądaniu stron z obfitą ilością reklam flashowych. 20 lat temu (gdy byłem punkiem) krytykującemu adblocka powiedziałbym "pierd~l się popaprańcu"
------------------
Browser: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.7) Gecko/2009021910 Firefox/3.0.7
0 + -
comnt #35 palacz 2009-04-13 15:27:53
palacz ja popieram pana który wpomniał o sposobie działania przeglądarki.

Weźmy np prostego klienta HTTP który pobiera odpowiedz serwera i nie przetwarza jej. I tu np złodziejem możnaby nazwać kogoś kto widząc coś co wygląda na reklamę zamyka oczy i nie czyta tej czesci odpowiedzi.
------------------
Browser: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.0.8) Gecko/2009032609 Firefox/3.0.8
0 + -
comnt #36 wiktoria kuc 2009-04-20 12:57:54
wiktoria kuc dziędobry mam pytanie ile trzeba czekac jaksie zaajestuje na naszej klasie ?zaajestrowalam sie juz napisalam login i hasło i mialam błąd pisało mi tak:twoje konto nie zostało jeszcze aktywowane.jesli nie otrzymałaś od nas maila sprawdz w katalogu zawierającym spam.



i zobaczyłam to spam i nie miałam żadnej wiadomosci czekam na ta wiadomosc 6 dni i nic nie mam.

prosze o pomoc
------------------
Browser: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.8) Gecko/2009032609 Firefox/3.0.8
0 + -
comnt #37 dAREuS® 2009-04-20 13:00:37
dAREuS Pani Wiktorio, proszę napisać na adres listy@webhosting.pl z danymi do kontaktu zwrotnego. Spróbujemy Pani pomóc :).
------------------
dAREuS

Browser: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.0.8) Gecko/2009032609 Firefox/3.0.8 (.NET CLR 3.5.30729)
0 + -
comnt #38 ven0m.pl 2009-05-29 15:47:08
ven0m.pl KOMPUTERY DLA HAKARÓW I NIE TYLKO:

http://sklep.ven0m.pl
------------------
Browser: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.10) Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10
0 + -
comnt #39 vcore® 2009-06-12 16:36:24
vcore I oby tak dalej, każdy kto oglada reklamy żeby dac zarobć jakiemuś cieciowi to zwykły frajer, używajcie adblocka - nie dajcie zarabiać

To wszystko wartośc wirtualna - gówno znaczy, a to ze jakiś studencik jeden z drugim sobie znalazł w internecie sposób na zarobek zwisa mi całkowicie

Tak więc "kradnijcie" nadal - na złośc im wszystkim!

i kolego antylewak dobrze prawisz - to typowo lewackie zagrania, co zrobić zeby zarobic a zeby sie nienarobić - najlepiej wjebać 10 reklam jedną na drugą

w ząbek czesane metroseksualne studenciki - idzcie sobie popłakać gdzieś w kąt
------------------
Po przesiadce na Google Chrome (z Opery 10) - 100% satysfakcji…

Browser: Opera/9.64 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.1.1
0 + -
comnt #40 BUM 2009-06-14 11:47:56
BUM Mnie zastanawia, kiedy słowo złodziej stało się takim uniwersalnym określeniem, niedługo przejście przez centrum miasta ze spuszczonymi oczami będzie uznawane za złodziejstwo.
------------------
Browser: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.10) Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10
0 + -
comnt #41 Daresh 2009-08-18 13:00:10
Daresh W niektórych specyficznych sytuacjach istnieje możliwość częściowego przecytrzenia AdBlocka - Jak obejść AdBlock Plusa?
------------------
Browser: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.2) Gecko/20090729 Firefox/3.5.2
0 + -
comnt #42 regoat 2009-09-12 02:47:50
regoat jak dla mnie taka wtyczka jest bezsensowna. reklam na portalach jest garstka, oczywiscie wyskakujace a jeszcze te ktorych nie da sie wylaczyc sa denerwujace ale to jest cena za tresci.



tez bym byl za tym ze kto blokuje reklamy niech placi za dostep
------------------
Browser: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.3) Gecko/20090824 Firefox/3.5.3
0 + -
comnt #43 rookie 2009-10-09 10:04:01
rookie a ja używam adblocka gdzie się tylko da, dodaję własne filtry i instaluję jak tylko mogę znajomym i pokazuję różnicę 'z' i 'bez' - po takiej demonstracji NIKT jeszcze nie powrócił do zaśmieconych stron bez adblocka...
------------------
Browser: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.1.3) Gecko/20090913 Ant.com Toolbar 1.4 GranParadiso/3.0.7, Ant.com Toolbar 1.3
0 + -
comnt #44 rookie 2009-10-09 10:08:29
rookie cd. dodatkowo stosuję (u siebie i znajomych) noscript (czasem też flaashblock choć po pierwszych dwóch to zazwyczaj nie trzeba), kiedys zostawiłem rodzicom aktywnego flashblocka to za jakiś czas zaczęli dzwonić do mnie, że niektóre strony nie działaja im tak jak im ich znajomi przez internet powiedzieli ;-) potem krótki kurs obsługi przycisku 'play' na flashblocku i... tak działają do dzisiaj - również nie są brani pod uwagę w statystykach (gemius, ranking itp) :-) i maja szybki internet dzięki temu...
------------------
Browser: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.1.3) Gecko/20090913 Ant.com Toolbar 1.4 GranParadiso/3.0.7, Ant.com Toolbar 1.3
0 + -
comnt #45 Ktostam 2009-10-29 23:59:04
Ktostam A ja uważam blokowanie reklam za niewdzięczność... Człowiek wypruwa sobie flaki, płaci za serwer i domenę, a inni nie potrafią się odwdzięczyć choćby obejrzeniem jednego bannera...
------------------
Browser: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.4) Gecko/20091016 Firefox/3.5.4

Komentarze

  • Aby dodać komentarz, musisz podać swój nick, treść komentarza oraz poprawnie przepisać oba słowa z obrazka (słowa muszą być rozdzielone spacją).
  • Jeśli masz problemy z odczytaniem słów, zmień zdjęcie.
  • Używamy tego zabezpieczenia, ponieważ dzięki niemu rozwija się projekt reCAPTCHA. Sugerujemy jednak, by zarejestrować się w serwisie i w ten sposób ominąć konieczność ciągłego odczytywania wyrazów.
  • W treści komentarza można używać języka formatowania BBcode.